CRO – optimizacija stopnje konverzije novic – kako jo izboljšati na spletnem mestu (CRO)

CRO – optimizacija stopnje konverzije novic – kako jo izboljšati na spletnem mestu (CRO)

V dobi digitalizacije je CRO – optimizacija stopnje konverzije najpomembnejše vprašanje za tiste, ki poslujejo prek spleta. Da bi dosegli boljšo CRO, tržniki uporabljajo različne tehnike za reševanje različnih vprašanj in ohranitev vodilnega položaja. Veliko teh tehnik uvaja marketinško avtomatizacijo, katere cilj je zgraditi resnično praktično strategijo, prilagojeno potrebam določene panoge. S pomočjo CRO dosežete, da se obiskovalci iz prvih bralcev spremenijo v tedenske naročnike e-pošte. 

Pri CRO gre za iskanje načinov, kako obiskovalce spletnega mesta od branja vašega bloga v brskalniku pripeljati do prejemanja vaše vsebine neposredno v njihov poštni predal. (kar je seveda končni cilj).

Napis na sliki: CRO - optimizacija stopnje konverzije, v ozadju slika z računalnikom in zapiski zamegljena.

 

Preberite si štiri elemente na strani, ki bodo verjetno izboljšali stopnjo konverzije vaše naročnine na novice:

Izskočni obrazec

Obstaja razlog, zakaj ima skoraj vsako spletno mesto, ki ga obiščete na spletu, nadležen pojavni obrazec, ki vas poziva, da se naročite na njihove novice. To je zato, ker deluje.

Čas pojavnega okna – pojaviti se mora po 30 sekundah, saj je ta čas dovolj, da uporabnik dobi okus objave, vendar še vedno zadrži večino uporabnikov ( ti začnejo odpadati po 45 sekundah).

Lepljiva stranska vrstica

Lepljiva stranska vrstica vas med branjem spremlja po strani navzdol, CTA “Naročite se” pa je vedno prisoten na zaslonu. Ni pretirano moteča, vendar bralcu omogoča, da se lahko kadar koli naroči (tudi če je zaprl pojavni obrazec).

 

Vmesni CTA za naročanje

Vmesni CTA je vključen enkrat na blogovsko objavo, in sicer približno 50 % strani navzdol. Namenoma ga ne postavimo preblizu konca članka. S tem izboljšamo možnosti, da bomo nekoga ujeli, ko bo prebral pomemben del vsebine, vendar ga ne bo spregledal, če ne bo do konca prebral celotnega članka.

 

Posebna stran za prijavo na novice + navigacijska povezava

Kot zadnji element CRO – optimizacija stopnje konverzije – na spletnem mestu uvedite namensko pristajalno stran za promocijo glasila. Kot vsaka dobra pristajalna stran za konverzijo jedrnato (in prepričljivo) razloži, kaj naročniki dobijo, če vpišejo svoje kontaktne podatke.

 

In če jih še niste prepričali, vključite vzorec nekaterih najboljših vsebin vašega bloga, ki si jih lahko ogledajo, preden se dokončno odločijo za prijavo.