DRUŽBENA OMREŽJA so v letu 2021 nepogrešljiva

Družbena omrežja za pridobivanje novih strank?

družbena omrežja

 

Ni dvoma, da so družbena omrežja kraljice oglaševanja na spletu. V današnjem konkurenčnem svetu je oglaševanje na družbenih omrežjih postalo nujen medij za uveljavljanje blagovne znamke in privabljanje več strank.

Kadar želite predstaviti nov izdelek ali oglaševati svoje obstoječe izdelke in storitve, je nujno, da na družbenih omrežjih vzpostavite tudi pristen odnos s svojimi potencialnimi strankami. Sodelovanje, pogovor in stik s strankami prek družabnih omrežjih je velika korist.

Kako vam družbena omrežja pomagajo pritegniti stranke?

 

  1. Ustvarjajte in delite informativne ter izobraževalne vsebine

Vaše potencialne stranke so občinstvo, ki na družabnih omrežjih iščejo pristno vsebino, ki ustreza njihovim potrebam. Vsebina, ki jo objavite in delite, morala ustvariti nekakšno povezavo z občinstvom. Izobraževalne in informativne vsebine so odličen način za povezovanje z njimi. Ni važno, ali je v obliki bloga, podcasta ali videoposnetka, izobraževalne vsebine pomagajo vaši blagovni znamki kot avtoriteti. Vaše stranke začenjajo gledati na vas kot na vir brezplačnega, zanesljivega in uporabnega znanja. Ko se osredotočite na poučevanje, ne na prodajo, pridobite zaupanje vaših strank.

  1. Sledite svojim strankam

Družbeno poslušanje občinstva je enako pomembno kot pogovor z njim na družbenih medijih. Veliko število strank na svojih profilih objavlja vprašanja, na primer: Kje lahko kupim …? In večina nikoli ne dobi odgovora, ker blagovne znamke ne sledijo občinstvu na družbenih omrežjih.

Obstajajo odlična orodja za upravljanje družbenih omrežij, na primer Cloohawk, ki vam lahko pomaga spremljati pogovore. Naredite lahko urnik za redno opazovanje in sodelovanje s svojim občinstvom.

Poslušanje občinstva vam bo pomagalo, da bo vaša kampanja v družabnih medijih postala reaktivna in interaktivna, saj bo komunikacijo spremenila v pogovore.

  1. Družbena omrežja so odlična za začetek pogovora

Čeprav imate odlično izobraževalno in poučno vsebino, ne morete samo sedeti in čakati, da vaše občinstvo pride k vam ter začne pogovor. Morate najti nekaj načinov, kako lahko proaktivno začnete pogovor s svojim občinstvom v družabnih medijih. Ugotovite, kje vaša ciljna publika preživlja čas na družbenih omrežjih. Začnite se vključevati v te skupnosti tako, da pustite dragocene komentarje in prispevke. Poskrbite, da boste nekaj časa odgovarjali na vprašanja v zvezi s svojo panogo in sodelovali v klepetih, ki so pomembni za vaše podjetje.

Postavljanje vprašanj je eden med najboljših načinov, kako pritegniti več strank na družbenih omrežjih.. Z postavljanjem vprašanj boste občinstvo spodbudili k komunikaciji, kar bo sprožilo premišljene in predane komentarje na vašo vsebino.

  1. Bodite vidni in na voljo na družbenih medijih

Višja je vaša prepoznavnost na spletu, večja je možnost občinstva, da si ogleda vaše izdelke in storitve.

Učinkovita spletna kampanja povečuje vašo prepoznavnost. Ta ozaveščenost se bo pojavila, ko bo stranka prišla do vas, namesto da bi vi iskali stranke. Zato poskrbite, da bo vaš profil zlahka viden potencialnim strankam. Občinstvo pričakuje, da boste na družbenih omrežjih na voljo v času, ko vas potrebuje. In ko ne odgovorite ali niste na voljo za njihova vprašanja, boste škodili svoji prepoznavnosti.