Kako povečati obisk spletne strani [Metoda, ki je praktično ne uporablja nihče]

Metod, ki se uporabljajo zato, da povečamo obisk spletne strani, je nešteto. Kdor v Google iskalnik vtipka vprašanje kako povečati obisk spletne strani, pa bo opazil, da se odgovori, od ene do druge spletne strani, precej ponavljajo. In, da večina lastnikov internetnih strani, uporablja iste, sicer delujoče in preverjene metode.

V spodnjem zapisu je predstavljena in opisana metoda za povečanje obiska na spletni strani, ki pa je praktično, ne uporablja (vsaj ne v času pisanja tega prispevka), precej lastnikov spletnih strani, je pa za razliko od drugih, prav tako uspešna, na dolgi rok pa tudi bolj učinkovita, od tistih, ki so trenutno aktualne in uveljavljane v praksi, najpogosteje danes.

Preden podorbno opišemo metodo za enostavno in predvem DOLGOROČNEJŠO povečanje obiska na spletni strani, pa razložimo še, zakaj je pomembno, da spletne strani, na prvih straneh Googla, ponujajo unikatne rešitve in metode. In ne vse po vrsti iste metode, ki so pač nekatere bolj seo optimizirane, druge pa manj, hkrati pa nekatere na bolj postaranih spletnih straneh, druge pa objavljene, na novejših.

Google v svojem iskalniku želi na prvi strani, prikazovati najbolj uporabne in koristne informacije svojim uporabnikom. V večini primerov se zato ustvarjalci speltnih vsebin, osredotočajo na to, da pregledajo konkurenčne spletne strani, ki se pojavijo na prvi strani Googla in se nato (na njihovi podlagi) osredotočijo na pripravo bolj kakovostne, poglobljene vsebine. In s takšno vsebino ciljajo na prvo stran Googla.

Vsebinski ustvarjalci, ki ciljajo na prvo stran Googla, se torej v tem pogledu, večinoma koncentrirajo na pripravo unikatnega naslova (vidnega v Googlu) in unikatnega ter marketinško privlčanega meta opisa, medtem, ko je vsebina večine prvih strani na Googlu, bolj ali manj isti povzetek informacij, ki se dotikajo iskane ključne besede oz. besedne zveze.

V samem “jedru” vsebine, si spletne strani, na prvi strani Googla, torej niso tako različne (saj navsezadnje morajo upoštevati SEO zakonitosti, ki so ključne zato, da se spletna stran, sploh na prvi Googlovi strani, tudi znajde).

A Google ljubi tudi unikatne in edinstvene rešitve….

Zato je ena izmed najmanj uporabljanih metod (ker pač zahteva nekaj več premisleka) o tem kako na zelo enostaven način povečati obisk na spletni strani, tudi ta, da pišemo unikatne rešitve za iste ključne besede, kot jih cilja naša spletna konkurenca.

Unikatna rešitev/spletna vsebina je temelj tega, da se bomo z našo vsebino znašli na prvi strani Googla, če pa bo naša “unikatna rešitev” (ne unikatna vsebina, kar tako ali tako mora biti) še upoštevala zakonitosti optimizacije spletnih strani za Google, pa bo njena uvrstitev še toliko boljša.

Dodatno: Optimizacija za Google SeoPraktik.si

Kakšna je unikatna in nikjer videna metoda za povečanje obiska na spletni strani?

Zelo preprosto boste do večjega obiska na spletni strani prišli (tudi) tako, da svojo spletno stran vpišete v čimveč lokalnih, v vaši okolici, znanih spletnih strani.

Vpišite svojo stran na seznam spletnih strani vaše občine, svoj spletni naslov objavite na šolski spletni strani vaših otrok, preverite društva v vaši občini in poskušajte doseči vpis vaše spletne strani (s povezavo na vašo stran) na njihovih straneh, preverite klube, športna društva, podjetja in spletne strani, ki v vaši občini organizirajo najrazličnejše prireditve.

Podjetja in posameznike, ki so aktivni v vaši občini, ne iščite samo po njihovih spletnih straneh, ampak tudi po družabnih omrežjih. Na družabnih omrežjih poiščite aktivne skupine iz vaše okolice (npr. tekači, …) in objavite povezavo do vaše spletne strani.

Razlog zakaj ta metoda zelo deluje za povečanje obiska na vaši spletni strani je trojen:

  • objavljene povezave do vaše spletne strani v domači okolici bodo ostale na drugih spletnih straneh dlje časa, ker vas lokalna skupnost bolj pozna. Vir. Benefits of local SEO
  • objavljene povezave v vaši lokalni skupnosti bodo zelo vplivale na višje uvrščene prikaze vaše spletne strani uporabnikom Googla, ki iščejo vaše storitve in produkte v povezavi z vašim krajem ali regijo (npr, mizarstvo Štajerska
  • objavljene povezave vplivajo na povečajne kredibilnosti vaše internetne strani. Ta pa vpliva na stopnjo zaupanja vaše spletne strani – ta pa je pogoj za višje uvrščanje vaše speltne strani tudi za ključne besede, ki niso povezane z krajem oz. območjem v katerem delujete.

Priporočamo še: Kako povečati obisk spletne strani na hiter način – video: